Tengerpart, nyaralás
körutazás külföldi üdülés városlátogatás szállások, hotel tengerparti nyaralás belföldi pihenés

Utasaink írták

" Kedves Címzettek!

Ezúton szeretnék köszönetet mondani Önöknek és munkatársaiknak a "Kastélyok nyomában Nyugat-Magyarországon" út szervezéséért és lebonyolításáért. Élményekben, látnivalókban gazdag; kedves, kellemes 3 napban volt részem. A profi szervezés, a szállás, az étkezés, a buszvezető (László), de elsősorban a csoportkísérő Bárányné Kati fantasztikus tájékozottsága, tudása, odafigyelése és kedvessége az, ami e levél írására késztetett.
Még egyszer köszönöm Katinak, Lászlónak, Önöknek és munkatársaiknak ezt az élményt!
(Még találkozunk - remélem!)

Üdvözlettel: J.K."
"Kedves Éva!

Cesky Krumlovi utunk felejthetetlen élmény volt. Ehhez, persze kellett egy összeszokott, baráti társaság, de az Ön/Önök mindenre kiterjedő segítőkészsége, kedvessége is!
Péntek reggel korán indultunk és két rövidebb ausztriai pihenő után délre értünk Cesky Krumlovba. Az Eggenberg sörgyár parkolójában tettük le az autókat és az étteremben fogyasztottuk el az első barna söröket, ebédünket. Az idegenforgalmi iroda és a szállás is valóban nagyon közel volt. A két fiatal hölgy - az egyik angolul, a másik németül beszélt jól - kedvesen fogadott bennünket az irodán. Az adminisztrációt követően elláttak bennünket térképekkel, brossúrákkal. Megmutatták az ugyan abban az épületben lévő internet kávézót, ahol a reggelinket - bőséges és finom - fogyaszthattuk, majd elkísértek bennünket a szállásra. Tiszta, modernül berendezett szobák, szép fürdőszobák. TV, rádió nincs, de látszik a csatlakozók helye a falon és a szándék, hogy tovább fogják fejleszteni. Az első (3 szoba) és második (4 szoba) emeleten csak mi voltunk így sem mi mást sem bennünket más nem zavart. Egyébként a legtöbb turista magyar vagy kínai/japán volt ezen a hétvégén.
Az esti vacsorákat a Svatlava Krcsmában kaptuk meg. Hangulatos, folyamatosan turistákkal tömött étterem. Nekünk csak annyit kellett mondani "Autóklub - Majoros" és vezettek bennünket a megterített különterembe. A kiszolgálás udvarias, gyors volt. Folyamatosan hozták az előre megrendelt fogásokat egymás után és a poharak sem maradtak soha üresen. Hát főzni azt sajnos nem tudnak. Valószínűleg a nagy mennyiség miatt a grillezésre nem mindig jutott elég idő és a húsok rágósak maradtak. Ez volt az egyetlen negatívum kirándulásunk során.
Az időjárásról csak annyit, hogy ragyogó napsütés volt mindhárom nap, kora délután 18 fok meleggel. A városka mindenkit elbűvölt. A szombat délelőtti kirándulást - Ceske Budajovice felejthető, Hluboka kihagyhatatlan - kivéve kora reggeltől késő estig a várost és a sörözőket jártuk. Vasárnap délelőttünk még a várban telt, majd egy Eggenberg étterembeli ebédet követően kis mellékutakon indultunk haza.
Kedves Éva!
Még egyszer szeretném megköszönni a sok segítséget, ötletet, törődést amivel mindezt lehetővé tette! Mind a 14-en azzal az elhatározással jöttünk haza, hogy ide biztosan visszajövünk még és addig is javasoljuk rokonainknak, munkatársainknak is, hogy az Autóklub segítségével feltétlenül látogassanak el Krumlovba.

Üdvözlettel!
M. T.
"
"Kedves Dóra!

Ön intézte részünkre Firenzében városnézésünkhöz a szállodát. Köszönetet szeretnék mondani, mert a Fortenze szálloda kifogástalan - másoknak is ajánlhatja, mert mind a városközponthoz, mind a látnivaló műemlékekhez közel van, mégis csendes, tiszta, segítőkész személyzettel; a gépkocsik is biztonságban vannak. Kellemes emlékekkel tértünk haza. Lehetőségeink szerint ismét igénybe vesszük az Önök szolgáltatásait.

K. F."
"Amikor még utazás előtt beszélgettünk, nem értettem miért nevezted a kedvenc városodnak Cesky Krumlovot, de amikor megérkeztünk és az első sétát tettük a belvárosban, teljesen átszellemültem. Olyan volt, mint aki díszletek között jár. Nagyon tetszett. Többször több órát kószáltunk a belvárosban, a várban. Finomak az ételeik és söreik is. A szállás pompázatos volt, nyugati színvonalú, igényes és kényelmes. Szívesen megyünk majd vissza. Biztosan visszamegyünk, mert a barátainknak is meg akarjuk mutatni. Ősszel kiváltképp szép. Utolsó napokban kicsit havazott is.